9 januari

Hej allihopa!
Tänkte att jag måste skriva nått annars kanske ni får för er att jag haft tråkigt hela dagen ;)
Fast kan inte säga att jag haft en super duper dag eftersom jag har haft lite smått ont i magen hela dagen, men börjar släppa nu iaf !

Men nu ska jag berätta vad jag gjort av den andra halvan av denna dag.
Jag har pluggat matte och skrivit en labbrapport och det gick riktigt bra faktiskt, fast jag gillar inte att räkna "tangens" i matten men det måste ju göras så är bara att kämpa på + att det känns väldigt bra när man är klar.
Efter det så satt jag mig vid datorn bra länge tills let´s dance började, hahah gu va roligt det var när magnus samuelsson dansade, hoppas han vinner för då skulle jag skratta! :D  (det var många som dansade bättre än han men ändå)
Och nu sitter jag allså här och degar igen, inte så mycket annat att göra när det är kolsvart ute..suck!
Någon mer än jag som börjar längta tills man gå barfota och bada varje dag??!

Nej nu kommer jag inte på något mer att skriva, så ha det bra så hörs vi väl imorn hoppas jag! :) 
 
P.S kommentera gärna efter ni läst, för då blir det roligare att skriva om man vet att de är folk som läser D.S


                                 Älskar den här bilden!

Kommentarer
Postat av:

Va ´duktig du är vännen

Kram Mamma

2009-01-10 @ 16:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback