8 januari

Hej, imorse var jag ganska pigg när jag än gång kom upp ur sängen för då hade jag sovit 8.5 timme,brukar jag aldig göra! 
Idag hände de inget speciellt på skolan. Bara det vanliga åka dit och försöka ta sig igenom dagen och det gick juh bra idag också. Den här torsdagen kändes inte lika lång som den brukar göra och det är juh jätte bra!
Jo just ja nu kom jag ihåg att jag skulle berätta att jag hann bara läsa 110 sidor av boken igår men gick väl ganska bra ändå att prata om den idag på svenska lektionen.

Efter skolan kom pappa och hämta mig och vi gick på stan och köpte en present och blommor till mamma för hon fyller år idag! :D Grattis till mamma!

Blir juh ingen träning ikväll eftersom mamma fyller år, men imorn ska det tränas som attan så jag kommer i form igen för det är ett måste just nu!!

Ikväll ska jag bara fira mamma och såklart så måste man ju plugga till den roliga redovisningen som jag har i tyska imorn, bläää för den!
Men får väl överleva för sen är det nästan helg, JIPPI!

Men ha det bra så länge,kramen bananen! :D


                                HÄRLIG LOVBILD!

                     Mammas blommer =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gratta Inger från mig!

2009-01-08 @ 17:37:09
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Grattis till din mami :D

2009-01-08 @ 17:54:52
URL: http://jnfrb.blogg.se/
Postat av: Cassie

Härlig bild =)

2009-01-08 @ 22:38:15
URL: http://cassandrasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback