7 januari, ja idag var det skola då..

Hej alla läsare, det hela började med att pappa kom och väkte mig 06.30 och då var jag väligt trött och ville bara sova mer!
Men duktig som jag är tog jag mig upp ur sängen och började klä på mig och lite annat, tränar 8.15 varje onsdag så behöver juh inte direkt sminka sig och hålla på då, så jag var klar på 10 min.
Men precis då när vi skulle åka kom jag på att jag inte har en aning om vart busskortet är och då fick jag panik, men till slut hittade jag det och vi kunde gå ut och sätta oss i bilen och åka.

När jag väl var framme vid Gärde höll jag på att frysa ihjäl när jag klev ur den varma bilen, men klarade mig in men det var inte mkt mer ;)
Träningen gick väldigt bra tycker jag, gjorde ett riktigt snyggt skott upp i krysset, fast blev väldigt trött eftersom jag inte har tränat på typ 1 månad! 

Efter träningen åkte jag med pappa till skolan och väntade där tills lektionen började, skoldagen gick bra förutom att jag fick reda på att en bok som jag knappt börjat läsa, ska vara utläst tills imorn så har typ 400 sidor kvar + att man ska skriva en läsblogg också:O SUCK! 

Så just nu har jag panik och måste logga ut annars bir jag kvar här! 
Ha det bra , Tjarå! 


               Tummen upp för denna dag om jag bortser från boken!  

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha stackare! Fick ni inte reda på det där med boken tidigare?

2009-01-07 @ 21:42:14
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback