29 Januari

Hejsan allihopa, har inte hänt så mycket än så länge idag.
Har haft matte och svenska, och nu har jag håltimme innan kemilabben så jag passar på att skriva här lite, men har även skrivit en utvärdering:)
Nu ska jag strax jobba matte så kan inte skriva så mycket för kemilabben börjar 15.10;)
Efter skolan ska jag ut och äta med pappa + att jag ska köpa ett rutat häfte som jag kan ha nu till Matte B kursen, efter det så åker jag till Gärde och väntar där tills träningen börjar;) Lär ju bli lika roligt som vanligt med träning =)
Så kommer inte skriva mer idag för kommer hem typ vid 22;)
Men nu måste jag jobba matte!!! ;) haha
Hejdå// Mandy ( som Jennifer skulle sagt)  xD


     Måste plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback