28 Januari

Hej är ni redo för ett otroligt spännade inlägg??;) haha

Aja här kommer det, dagen började genom att jag blev väckt typ 500 gånger innan jag orkade ta mig upp ur sängen och då stog klockan på 07.01 typ. Skulle åka med mamma eftersom jag har träning med hockeygym klockan 08.15 (Y) Längtar tills vi kan byta den tiden!!!;) haha
Aja väl framme på Gärde så hade jag sovit i typ 30 min i bilen, riktigt nice men var inte helt vaken så var så dum att kliva av på baksidan av ishallen och då var inte dörren öppen där och då ringde jag till mamma samtidigt som jag sprang typ upp för en liten backe, haha är fortfarande vid ishallen, ja iaf så stannade mamma och skjussade mig till entrén på ishallen. Haha tänk er att börja springa typ 100 m när man är helt nyvaken, nej vet går inte att tänka sig;) xD
Väl inne i omklädningsrummet fick jag syn på en ganska så pigg Olivia, samtidigt som jag måste sett helt drogad ut:P haha  precis innan träningen började kom Jennifer som vanligt och då var typ jag och Olivia klar så vi gick ut på isen, varje onsdag tränar vi med killar som går i 7-9 och det är faktiskt ganska roligt... men idag gick träningen i stort sett skit hela tiden, men får ju komma igen imorgon!
Efter träningen var det dags för nästa stressmoment och det är att bli klar på typ 20 min! Vi hann iaf och vi åkta till våra skolor, först på schemat för min del stog det KEMI, Jippi tänker ni nu va? haha , aja det gick ganska bra faktiskt och jag börjar fatta mer nu på en termin än vad jag gjorde på hela högstadiet! hahahhaha bravo (Y)

Sedan efter kemin var det engelska men då såg vi på en film och den var bra men sorgligt slut..=/
när den var slut var det dags för matte och idag började vi på matte B, haha och fattade typ ingenting av det vi började med idag, men ska anstränga mig riktigt ändå! ;) Plastade även in de nya böckerna och det gick kanon för mig!! :D
Sen var det ju dags med tyska inget att säga om den förutom att jag fattar inte så jätte mycket av kasus och massa annat strunt, men hoppas jag fattar snart iaf! :P
Efter tyskan så stog Olivia och Jennifer nere i entrén på Hedbergska och väntade på mig, så snällt så :)
Vi gick till ICA först där jag köpte en macka och en loka innan vi åkte till Bydalen för att inventera på coop med laget, jippi tänkte vi innan men det var ändå inte så farligt tyckte jag, eftersom man kunde ju umgås och driva med de i laget ändå :D När vi var klar där åkte jag och mamma till Birsta för att mamma skulle kolla på kläder och lite annat, MEN ALLTSÅ ÄR DET BARA JAG ELLER VAD ÄR DET FRÅGAN OM MED DAGENS KLÄDER?!!!! SÅÅ JÄVLA FULA!!!
Mamma hittade inget så vi åkte hem och nu är jag hemma och skriver här som vanligt, tycker jag har varit duktig faktiskt^^
Men nu ska jag äta lite för är hungrig, så vi hörs nått men kanske inte imorn för har sen träning imorn, men den som lever får se:)
Kramen bananen allihopa:)
P.S kommentera gärna D.S


 TJA DET ÄR JAG SOM ÄR SLÄNGARN=D

Kommentarer
Postat av: Faster Eva

Hej Amanda,

Hittade din blogg på Sandras blogg. Hoppas det är OK att jag var inne och läste om din dag.

Ville bara skicka en hälsning.



Kram

Eva

2009-01-29 @ 12:17:02
Postat av: Amanda

Hej Eva, såklart det går bra =)

Kramar

2009-01-29 @ 14:33:31
URL: http://thestara.blogg.se/
Postat av: Mamma

Håller med dig Amanda ang kläderna eller så var det vi som inte var på G........men snart kommer vårkläderna och då får vi göra ett nytt försök.....

Kram

2009-01-29 @ 17:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback