27 Januari

Hej kommer skriva kort av allt som hänt idag för ska se reprisen av Timrå matchen;)

Klev upp 07.00 och bussen gick 07.20, haha bra start eller vad?;)
Satt med Lindahl på bussen, alltid lika kul eftersom vi träffas så sällan nu:( Aja var kul att vi fick träffas iaf :D
Väl framme i sundsvall, gick jag till Hedbergska för skulle se på vårshow, den var väl inte super direkt men vissa sånger var bra och de som pratade mellan låtarna var coola xD
Efter det var det dags för bad, så jag och Evelina gick dit direkt och satt och vänta ett tag, men sedan var det dags.. simmade 40 längder klädsim, dök vanligt från lilla och mellersta trampolinen^^ stolt*
Man skulle egentligen dyka bakåt från den lägsta men jag hoppade det ja, för var rädd att få ryggplask, inte kul!
Sedan efter badet var det dags för första bildlektionen på gymnasiet, läraren var rolig som attan! :D
Vi började med att rita i gråskalan, vi tog en svartvit bild från en tidning och rutade in den sedan rutade vi också in ett A3 papper, roligt faktiskt och jag började rita Catwomen xD Hoppas den blir bra tillslut!

Efter lektionen åkte jag till Gärde med pappa för att hämta Jennifer, Issa och Malin(gud) haha och alla deras trunkar men det gick ju inte så bra från början men sen kom Nilsson som en räddning och tog två trunkar och alla klubbor (Y) Tackar!
Men Malin, Issa och Jennifer fick ändå ha en trunk i knät, ingen kommentar av vad de kände för att ha Jennifers trunk där xD hhaahahaha  ( hade träning i Njurunda som ligger en bit utanför Sundsvall)
Vi hade lika roligt som vanligt! :) Vad skulle man göra utan de + Olivia?! :) Vi är lite smått tokiga vi som går hockeygym xD

Aja nu hinner jag inte skirva mer för ska se matchen;)
Ha det bra alla glada och njut av den fina bilden nedan (Y)

Kramen bananen// TheStarA


 Så här kan himlen se ut en mörk Januarikväll :O Vackert?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback