26 Januari

Hejsan allihopa och tack för kommentarerna, riktigt roligt att se:)

Idag har det inte hänt mycket, var hemma från skolan så har typ sovit hela dagen i princip annars har jag kollat på tv och alldeles nyss var jag ute och gick ca 1km med mamma. Ganska kallt ute faktiskt:P
Vilade även från träningen idag,ganska skönt faktiskt för har blivit mycket nu de senaste 2veckorna;)
Men imorn blir det förhoppningsvis 2träningar, om det går för en lärare på skolan, men annars blir det 1..=)

Mer som händer imorn är att vi i klassen ska gå på en vårshow som esterna på Hedbergska(en gymnasiskola) har gjort, den var faktiskt ganska bra förra året.
Annars är det typ vanlig skola och vi ska bada på idrotten, haha hoppas vi inte behöver simma 80 längder igen för då dödar kommer jag döda nån!!! + att vi ska simma klädsim...suck!! Aja bara att kämpa på! ;)
Nu har jag verkligen ingenting att skriva om, så nu ska jag inte skriva mer. Logiskt va?;) haha sämst jag vet!

Bye// TheStarA


 SIXTEN DU ÄR SOM DU ÄR;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sixten är coolast!

2009-01-27 @ 18:29:44
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback