24 Januari

HEJSAN, känner mig faktiskt lite sliten nu på ca 2veckor har jag tränat 9pass och spelat 4 matcher(Y) haha men det är ju roligt så det funkar ju, men börjar kännas som att Gärde är mitt andra hem just nu;) haha

Men åter till vad som hänt idag, det började med att jag var VÄLDIGT svårväckt imorse men kom ur sängen 08.15 och då klädde jag bara på mig i princip och sen bar det av med pappa till match eller vi stannade först en stund hos min farbror, och då fick jag träffa min favorit ras när det gäller hundar och det är Rottweiler :D Jag satt bara i soffan och halvsov ett tag där innan det var dags att åka för hade samling 10.15. När vi var framme vid isladan i Kovland så hoppade jag ut och släpa mig in i omklädningsrummet, var ganska pigg då;)
Jag, Pia,Olivia och Malin bytte typ om nästan direkt och gick ut och jonglera och lite sånt med fotbollen, själv blev jag kallad dass men sedan var de lite snällare iaf och kallade mig Jesus(Y) haha jaja sånt man får leva med;)
 Helst vill jag inte prata om matchen men kan väl berätta lite iaf, jag spelade piss typ halva matchen och var inne på 3 mål, fyfan jag som hade 3matcher innan som jag inte varit inne på nått... men men jag hade ingen bra dag helt enkelt, fast efter att de gått nästan 2 perioder tyckte jag iaf att det gick mycket bättre men jag var inte bra... aja matchen slutade med 6-1, men måste bara säga att vårat ända mål som vi gjorde var skit snyggt skott av Emilie , bra jobbat Emilie! :D
Efter matchen var det nerjoggings dags och jag skynadade mig och sprang ett varv runt isladan och sen stretjade jag lite, Malin var ju rolig hon men kanske inget jag borde skriva här;) hahha
När jag blivit klar åkte jag hem och väl hemma handlade vi lite mat och jag åt några varmkorvar, hade sedan tänkt att se Färjestad-Timrå på teven men jag somnade typ efter att det gått 10 min i första perioden och vaknade 2 timmar senare att Malin ringde och hon skulle skoja och då fråga hon om jag sov, haha det var lite roligt att jag hade gjort det.:P
Senare ikväll har jag inte gjort mycket, förutom att typ haft i armen, tittat på tv och suttit här.
(Har ont i armen för täckte ett skott på matchen med armen där jag inte har något skydd, hela armen domnade bort när pucken träffade armen och det jävliga var att jag inte kunde byta, men blev ju inge mål iaf som tur va, fast det var mycket för att de andra på isen kämpade på som attan och till slut fick jag ut pucken)

Nej nu har jag inte så mycket att skriva, imorgon har jag alltså 3 matcher i Härnösand så hörs kanske på kvällsidan.
Måndagen kommer närmare och närmare, vill inte det för har redovisning då:O:O!!!

AJA HEJDÅ PEOPLE;)
P.S imorgon ska nog pappa knäppa lite kort när vi spelar också så förhoppningsvis lägger jag upp bilder från de imorn:) D.S


        Största delen av mitt liv finns i denna (se ovan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback