23 Januari, Gärde+ Match

Gokväll allihopa =)
Har ni haft en bra dag och kväll? :)
Jag kan säga att jag haft en bra dag och kväll även fast vi förlora våran match med 2-1, men vi hade typ stolpe ut hela tiden och pucken ville inte vara med oss... Men nu ska jag berätta mer i detalj vad jag gjort efter skolan idag.

Ja som sagt, när jag skrev senast så väntade jag på pappa och när jag gick från datorn så stog han mycket riktigt utanför skolan och väntade på mig. Så jag satt mig i bilen och vi åkte till Gärde för att lämna mina hockeygrejor så jag skulle kunna hänga upp de och vi var där en stund innan vi åkte in till stan, för jag märkte att jag hade fått sår typ fulla läpparna tack vare kylan...så jag och pappa gick in på apoteket och köpte någon slags läppsyl, ingen aning var det var, men den var bra:) Sedan så ringde jag till Olivia och sa att vi skulle mötas vid Inter sport och så blev det, vi gick då in där och jag köpte 7 rullar tejp till hockeyn xD Vi såg även Issa och Malin där men jag bara vinkade åt de för skulle betala, men Olivia snacka med dem ;)
När vi var klar där så åkte jag,pappa och Olivia till Gärde och vi lattjade(stavas?) lite med en fotboll och sedan åkte jag och Olivia lite friåkning i 30minuter och det var roligt, sen åt vi och lite annat roligt där:)
Så det var väldigt roligt i några timmar och sedan var det alltså dags att åka till Timrå för att spela match men innan det var det mycket mer lattjande med fotbollen, skoj skoj! :D
Aja väl framme i Timrå bytte vi om och jonglerade lite med många från laget, och vem lyckas skjuta mig med fotbollen rakt i ansiktet på näsan?
-Nej fel, inte Jennifer;)
- RÄTT, det var Malin;) hahaha
Sedan var det dags för att ut och springa och det kändes riktigt bra för jag orkade typ hur mycket som helst...sen var det dags för matchen och vi var inte riktigt med i första perioden så de ledde då med 1-0 efter första, men sedan i andra och tredje spela vi riktigt bra men till slut blev det ändå förlust med 2-1:( aja bara att kämpa vidare!!! :D
För övrigt så fick jag tre tacklingar, men det är bara kul för man blir peppad av det! :D JIPPI och jag tycker jag gjorde en hyfsat bra match:)

Efter var det nerjoggning som gällde och jag sprang med Pernilla idag óch det var roligt:)  Men sedan kommer till mitt klantiga inslag idag och det är när jag skulle ta på mig skorna när jag var typ klar för att åka hem, ja då så skulle jag tjäna lite tid genom att inte knyta upp de så då försökte jag pressa ner foten i skon, (och då har jag foten uppe på en bänk) ja då glider skon typ iväg och jag kör in fotknölen rakt in i bänkkaten, trodde jag skulle dö, faan va ont det gjorde!
Har fortfarande ont men bara att härda ut imorn:)

Det som är kvar på denna kväll ska spenderas här framför datorn och sedan sova, så See You:)
Godnatt, ska spela match imorn så hörs imorgon på dagen:)

                     DETTA ÄR MITT NAMN xD


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nää är det ditt namn? =O Trodde du hette Klara! ;)

2009-01-23 @ 23:37:15
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahha dumjävel;) skoja=)

2009-01-23 @ 23:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback