22 och 23 Januari

Hej alla glada!!! Tack för kommentarerna!

Igår så gjorde jag inte så mycket förutom att va i skolan och jobbade med projektet, som är klart just nu när jag skriver det här , men har redovisning på måndag:D
Aja efter skolan så var jag kvar i stan som vanligt, för hade träning på kvällen.
Innan träningen började åt jag, tittade på Sundsvalls A-lag när de hade träning, spelade lite fotboll först med pappa och sen när JohanNNA (jennifer) kom till Gärde, lika roligt som vanligt:)
Träningen gick ganska bra men inte jätte, men det får man leva med;)
Efter träningen åkte vi hem och jag kollade på reprisen mellan Timrå-Brynäs och TIMRÅ VAR GRYMMA, aldrig sett de så bra tror jag!!! De vann med 4-1 jiho;)
Sen gick jag o la mig, för då var klockan typ 00.30:P


Imorse klev jag upp 06.50 typ och åkte bussen klockan 07.20, är jag inte snabb så sig?;) hahah

Men väl framme skolan fick jag och några till i gruppen vänta på några för de hade försovit sig, men sedan när de kom kunde vi träna till redovisningen och det är typ det ända jag gjort på hela dagen + att jag varit och ätit lunch som bestog av kyckling,ris och någon sås,ganska gått faktiskt :D(Y)

Men nu kommer pappa snart hoppas jag och då ska väl vi kolla lite på stan, sen om ett tag ska vi väl hämta Olivia på skolan och åka till Gärde efter det, för att fördriva tiden innan samlingen är ikväll innan matchen klockan 18.15 i Timrå;)

Efter matchen vet jag inte riktigt vad jag ska göra förutom att ta det lugnt och njuta av kvällen för imorn har jag en match också och sen 3 på söndag som sagt, så jag har en VÄLDIGT rolig helg framför mig, hoppas ni också ha det;)
Ni kan gärna berätta vad ni ska göra:)
Men nu ska jag dra ut och kolla om pappa är här;;)
KRAMEN BANANEN;)
BYE!

Har inte med inlägget att göra, men visst är bilden söt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback