21 Januari..kväll..

Gokväll folket, ni skulle bara veta vad mycket intressant jag gjort ikväll:O eller inte, men ville skriva lite ändå:P
Har typ tittat på bandy för Sverige-Rysslan var på teven och Sverige vann på straffar, suttit här vid datorn och ätit mycket fruktsallad xD

Imorgon börjar jag klockan 10.00 så blir en härlig sovmorgon som väntar, behöver inte kliva upp förns typ 8.20 sååå skönt att sova länge på morgonen! 
Har ni tänkt på vilken skillnad det är att typ kliva upp 8 istället för 7!? helt sjukt va mycket längre det känns.
Vad är ni då, är ni morgonmänniskor eller kvällsmänniskor?;) Jag är till 100% kvällsmänniska!

Har typ inget att berätta, fast kan berätta att jag har ont i min högerfot för gjorde som sagt illa den tre gånger igår! :O
Hur lyckas man?
Å just ja alldeles nyss var det en som ringde mig och fråga om jag ville stå i mål för ett damlag i fotboll på söndag, men det kan jag inte eftersom jag har match, men man har ju tydligen sina fans xD hahah närå skoja bara, men hoppas jag får stå någon annan gång:)

Men nu ska jag inte skriva något mer för har inget intressant att skriva, hörs kanske imorn men troligtvis inte på kvällen för min träning slutar 20.50 så är inte hemma förns typ 22.00 ;)
Godnatt alla pigga och trötta!
Peace Out!

 Shit asså känns som jag nyss skrev det här! :O eller var det du caroline?:P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur gjorde du illa den?

2009-01-21 @ 22:33:53
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/
Postat av: Sandroow

Aha ;)

2009-01-22 @ 18:11:55
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/
Postat av: caroline

jag vet inte:o

2009-02-01 @ 16:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback