21 januari

Hej allihopa, har inte hänt så mycket idag så har inte så mycket att skriva om;)
Men det som hänt efter mitt förra inlägg imorse är: har jobbat med projektet på skolan och det var roligt när vi skulle klippa bort lite på filmen, för då snabbspola vi och då lät Lisa som en klämd råtta xD hahah gu va jag skratta!
Sen så åkte jag hem från skolan klockan 14 och var hemma för typ 50 minuter sedan, jag somnade på bussen.... som vanligt, men det var skönt iaf för sov typ 40 min =)
När jag kom hem gjorde jag mig några varma mackor för var lite små hungrig och nu sitter jag här och skriver lite, men nu ska jag snart gå och handla lite frukt och mat med pappa så har inget mer att skriva om nu.
Just ja har ingen träning idag heller, men skulle haft imorse men det gick inte eftersom jag var tvungen att vara på skolan eftersom vi har projekt, men sånt får man ta ibland.
Har ganska ont i foten och stårtån också sen gårdagens bravader.. så skönt att inte behöva ha en hårtsittande skridsko där. Men imorn är det träning igen och det ska bli roligt, som vanligt! :D
Just ja kan ju berätta att nån gång tänkte jag ta med mig kameran till en träning eller någon match, för att knäppa lite kort och lägga ut här, är det en bra idé tycker ni? :)
Har en match på fredag, en på lördag och tre på söndag, JUPPI! ;) Längtar till alla!
Men nu ska jag dra, kanske skriver mer ikväll, annars hörs vi imorn, KRAMEN BANANEN!

//TheStarA


                              Jag förra året xD Busig?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skojigt! =)

2009-01-21 @ 17:19:59
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/
Postat av: Cassie

hej Amanda! fin blogg du har =)

2009-01-21 @ 20:44:24
URL: http://cassandrasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback