20 januari...

Hej allihopa nu är klockan väldigt mycket så borde egentligen sova, men jag vill berätta vad som hänt den senare delen av denna dag för det är inte lite det!

Ja som sagt på skolan håller vi på med ett projekt, ganska roligt faktiskt men gruvar mig som vanligt för redovisningen som vi har på måndag..suck! Hatar verkligen att ha muntliga redovisningar!!!!
Men åter tillbaka till vad som hänt, idag på skolan vart det mest bara att komma på manus till redovisningen och vi ska göra riktigt roliga filmklipp xD Längtar till det! Men vi sammanställde också lite ankäter som 3:orna på gymnasiet där jag går har fyllt i och några 9:or från lite olika högstadieskolor. Har inte så mycket att säga om det förutom att det var ganska skön dag på skolan :)


Vi bestämde att vi sluta strax innan 14.35 för jag och några till skulle träna + att vi inte hade något kvar att göra för idag,

Så vi packade ihop då och jag gick ut till parkeringen för där stog pappa som vanligt att vänta eftersom jag har hockeygym på tisdagar, så jag satt mig i bilen och vi åkte i riktning mot Gärde.
Väl framme var det bara att slänga i sig en liten macka och sedan byta om och åka ut på isen och träna, inte mycket att säga om den träningen förutom att det gick bra och den var rolig och lite jobbig i början.

Efter träningen så frågade Malin om vad jag skulle göra innan den andra träningen börja (den började 20.45)
Jag sa att jag och pappa skulle äta och då var jag typ färdig duschad och allting, men då kommer genit Malin på att hon och Issa skulle åka in med oss och äta, då ville ju även Jennifer det så då blev det att jag fick vänta på segpropparna tills de blev klar, eller ja det var inte jätte seg idag och undra vad det kan bero på Malin?;) hhahah
När vi väl började åka in mot stan så bestämde vi oss för att äta på Big Boy, för övrigt var det typ snöstorm ute så det var jobbigt att gå för man var tvungen att kisa så mycket med ögonen så man inte skulle få in typ 1000 snöflingor i ögonen.
Där inne var vi typ 1 timme och var sociala och åt innan Issa drog:P Men vi andra åkte tillbaka till Gärde någon minut efter att hon gått.
När vi kom fram till Gärde sysselsatte vi oss med det vanliga eller ja idag var det klubba och tennisboll, riktigt roligt!!
Förutom att Malin sköt typ ett hur hårt skott som helst som snudda i min vad och då höll jag på att dö, för gjorde så ont!!
Mer skader jag fick var att bli skjuten stenhårt på låret och på armen av Jennifer med en fotboll + att jag själv sparka in i sten hård låda typ när Malin och jag stog och jonglera och då höll jag på att dö! Men överlevde:D
Om jag vrider fram klockan lite så att det blir typ en halvtimme innan träningen började vi springa runt och trycka snöbollar innanför tröjorna på varandra, riktigt roligt eftersom ingen tröck på mig xD

Nu till träningen som började med "djungelhockey"  orkar inte beskriva vad det är, men då iaf fick jag två slagskott på samma fot i loppet inom typ 10 sekunder, och det gör ont ska ni veta!! Men överlevde då också;)
Träningen i sig gick bra för mig som vanligt nu för tiden, helt sjukt va bra det går just nu, är såååå glad för det!!! :D
Men det som var synd var att 2 st i laget gjorde illa sig en fick ett slagskott på fotknölen :O AJ! och den andra gjorde typ illa knät på nått konstigt  vis, hängde inte riktigt med vad som hände men hoppas det blir bra med båda snabbt! ;)
Det som också hände var att jag gav igen lite på Malin, för jag typ "tacklade" omkull henne eller vi krocka typ men hon ramla men inte jag xD Stolt * hahahah

Nej nu måste jag sova hoppas detta inlägg kan göra så att ni kommenterar lite för det skulle vara "skojsigt", som Sandra skulle sagt xD
GODNATT ALLIHOPA OCH HÖRS IMORN! ;)
Bye....;)


       Gammal bild men va fan;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt inlägg att läsa.......

Kram Mamma

2009-01-21 @ 08:20:20
Postat av: Sandra

Hahah! Är det bara jag som säger så? :O

2009-01-21 @ 15:48:07
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback