16 januari

Hejsan allihopa och tack för kommentarerna Caroline och Sandra =)

Igår var jag som sagt på föreläsning och den handlade om rymden och den var riktigt bra faktiskt! :D
Och jag kom till träningen 19.40 och var ombytt och klar 19.48 typ, slå den ni xD
Träningen gick riktigt bra tycker jag och är skönt att jag fått tillbaka kondisionen igen!(stavas?)
 
Idag hade jag först tyska och då var det typ eget arbete eller vad jag ska kalla det och så fick vi reda på hur vi ligger till betygsmessigt just nu, väldigt nöjd!
Efter det hade vi samhällskunskap och då hade vi världens drygaste frågor som prov :S vet inte hur det gick men men...
När jag tagit mig förbi den dryga lektionen hade vi lunch och sedan information om värdegrundsprojektet som vi ska jobba med nästa vecka. Var ganska intressant men eftersom det är fredag så vill man bara hem då:P

Efter skolan så åkte jag till Hedbergska (en skola för er som inte vet) för att träffa Olivia och Malin, men jag och Olivia fick vänta på Malin i typ 45 min typiskt Malin ;) haha
Men när Malin kom så bestämde vi att vi skulle äta på Sibylla, men Olivia stog över för hon hade egen mat, hände mycket skoj där men blir så mycket att skriva:P Malin hade ju sina klockrena kommentarer som alla skrattar åt! ;)
När vi ätit klart åkte vi med pappa till ishallen och det var ca 3 timmar innan träningen, så vi fördrev tiden som alla hockeynördar skulle gjort och det är att träna upp känslan och tekniken med klubba och teknikboll:D
Träningen kom närmare och närmare och det var en väldigt nice träning, lugn och skön!

Imorn och på söndag kommer jag inte skriva något i bloggen för ska bort med hockeylaget.
Imorgonbitti klockan 07.30 bär det av från ishallen och upp mot Piteåtrakten, ca 7 timmar i buss. (Y)
Kommer spela en match där och sedan fortsätta till Luleå och spela en match där på söndagen. Efter det åker vi hem igen och jag hoppas jag har mycket ROLIGT att berätta om på måndag! :D

Men nu måste jag sova, önska mitt lag och mig lycka till och håll tummarna! :D
Kramkalas xD


        Buy, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: lindahl

Just ja lycka till i efterskott:P Hade ju inte läst förut men du vet att jag önskar lycka till jämt=):D

2009-01-19 @ 19:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback