15 januari

Hej ser att ni inte kommenterat nått :( Inte kul då men hoppas ni gör det nu istället!

Idag har jag haft matte, svenska x 2 och sen prov i naturkunskap på skolan.
Den här dan har gått väldigt snabbt och det är skönt att ha provet gjort, gick också bra som tur va eftersom jag hade tränat väldigt mycket.

Just nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att tiden ska gå, för ska på föreläsning med klassen ikväll klockan 18.30 till 19.30 och min träning börjar 19.40 så kommer bli väldigt stressigt. Men det får man leva med eftersom jag måste gå på båda;)
Har nu gjort klart tyskaläxan tills imorn, men fick reda på idag att vi hade ett förhör eller vad jag ska säga imorn i samhällskunskap (Y) Kommer inte gå bra men tänkte iaf läsa igenom häftet lite, för läraren hade sagt att vi inte behövde plugga typ.. fattar inte mkt men strunt samma:P
Märker att jag skriver nu bara för skrivandets skull, hahha så ska avsluta nu med att säga att jag kommer inte skriva mer ikväll eftersom jag kommer hem så sent!
Hörs imorn bye!

Kommentarer
Postat av: caroline

gud vad stressigt;o

2009-01-15 @ 18:16:30
Postat av: Sandra

haha ungefär som mitt sms igår. Skrev allt jag kom på för att ha något att göra ;) Härligt att det gick bra! =)

2009-01-15 @ 19:51:09
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/
Postat av: anna

Haha fy fan vilken jävla dag:/

2009-01-19 @ 19:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback