12,13 och 14 januari

Hej allihopa har inte hunnit skriva något på 2 dagar för har kommit hem sent och måstat plugga då.
Men nu sitter jag iaf här och tänkte berätta vad som hänt under de här dagarna som gått.

I måndags tog jag ledigt från en visning för föräldrar på skolan för hade träning den tiden som det var, så jag var hemma hela dan och gjorde inget särskilt förutom att plugga och lata mig framför teven innan jag åkte till träningen.
Efter träningen kollade jag på timrå-modo matchen som gick i repris, Timrå förlora...typiskt! Men bara att kämpa på för till slutspel måste ni!!!!

Igår (tisdag) så hände det mkt saker, började skolan 8.30 så åkte med mamma och kemi stog först på schemat..inte mitt bästa ämne men får väl duga. Fick tillbaka provet då och det gick väl som jag trodde ungefär, inte missnöjd men inte nöjd heller.
Efter det var det naturkunskap och då fick vi träna på provet som vi har på torsdag.
Sedan så var det idrott och alla trodde att det skulle vara boxning, men som tur var (tycker jag) så var det inte det utan det var vollyboll+fys.
Det var roligt även fast lite av fysen var jobbig för magen, men det är bara bra! :D
Och sista lektionen var det naturkunskaps labb igen men då hade vi en liten redovisning och den gick väl bra, antar jag.

Efter skolan hade jag hockeygym och det gick bra men träningen var jobbig, för det var mycket skridsko åkning.
Har inte så mycket att säga om den träningen förutom att jag tyckte det gick bra för min del :D

En timme efter min första träning var slut hade jag träning igen och den gick väl bra, tränade med några tjejor från Njurunda+laget.
Vi hade en slags straffläggning på slutet och jag kunde gjort så att det blev lika men då gör målvakten en idioträddning och då blev jag less men men... :P 
 
När jag kom hem pluggade jag lite på provet tills på torsdag, sen gick jag och la mig och sov zzzzz.

Nu ska jag berätta om idag (onsdag), har inte hänt så mkt än förutom att jag haft träning med hockeygym på morgonen. Började 8.15 jippi...men det gick bra och jag var förvånadsvärt pigg idag motför vad jag brukar vara och det är ju ett +.
Nu sitter jag i skolan och väntar på att första lektionen ska börja, men det är ungefär 35 dit...Suck!
Så nu ska jag plugga på provet tills vi börjar, kanske skriver något kort ikväll men tror inte det eftersom jag måste plugga;) 
 Kramen banan//TheStarA


(Glömde skriva att efter skolan på måndag hade jag träning  och den träningen var inte att leka med, den var ganska rolig men jobbig som attan för var mkt skridskoåkning.
I slutet av träningen började jag må illa för var så trött men fortsatte ändå så när träningen var slut så var jag hur nära som helst att spy men klarade mig.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback