11 januari

Hejsan allt folk!

Ja idag har det hänt så mycket, men kan väl ändå berätta om det lilla som hänt.

Jag vaknade 09.45 av att en av mina katter stog och krafsa på en lucka som leder in i väggen på mitt rum, så då klev jag upp för tänkte kanske att någon annan av katterna blivit inlåst men så var det inte. (trodde jag då)
Efter en timme ungefär undra jag var min andra katt var och då kom jag på att hon kanske var inlåst någonannanstans på övervåningen och så var fallet, när jag hittade henne blev det raketfart nerför trappan och till matskålen! :P
Tur att jag hitta henne så snabbt! :D

Efter det sökandet tog jag med en  tallrik med fil,flingor och lite banan och kollade om det var något bra på teven och det var de. Vad filmen hette kommer jag naturligtvis inte ihåg vad den heter men det handlade om en mamma och en dotter som hade förlorat sin pappa/man och son/bror i en flygkrasch, jag rekomenderar den!

Ja när den filmen var slut så var även jag slut så jag sov i 1timme och 40 min och när jag vakna åt jag lite fruktsallad och grädde, MUMS! 
 
Nu sitter jag här och har nyss badat och tvättat håret, kommer att tänka på att jag börjar inte förns 16.00 imorn för det är någon slags visning på skolan. Så kommer kanske inte skriva imorn för de slutar 20 och efter det ska jag träna så är nog inte hemma förns 23.00 och då kommer jag gå att lägga mig direkt!
Har även ett prov tills på torsdag som jag ska träna på imorn så hörs på tisdag om jag inte hinner skriva något imorn ;) 

Försök att ha det lika bra som jag denna söndag den 11/8-09 xD
Kram!


    Så trött kände jag mig idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback