10 januari

Hej allihopa!
Hur mår ni? :D
Hahha var bara tvungen att fråga er och hoppas att ni svarar^^

Ja idag har det hänt mycket, det började att jag blev väckt 08.50 och jag klev upp och packade hockeytrunken för har haft match idag!
När klockan slagit 10.00 satt jag beredd för samling i Gärde...jag var ganska pigg för ovanlighetens skull xD
Har som sagt bara tränat 1 gång på en månad så hade riktat in mig på att vara den som peppar alla andra som spela och det gick juh riktigt bra hela första, för då var ställningen 1-1.
Men i början av andra perioden vart det totalt bakslag och helt plötsligt låg vi under med 1-4, men alla peppade varandra och otroligt nog gick vi ikapp till 4-4 och stämningen var grym för stunden...nån minut senare i perioden ligger vi under med 4-8 och så slutade andra perioden.
Mellan andra och tredje perioden kändes det som alla var inställda på att göra en grym tredje period för att kunna komma ikapp igen...men när tredje började ville verkligen inte pucken in, men tillslut så kom det ett mål och alla kände "ja men det kanske går vägen ändå", men som sagt puckjäveln ville inte in förns klockan stog på ca 19.14 när vi gjorde 6-8 målet och så slutade även matchen. 
Synd att vi inte vann men bra kämpat ändå av hela laget som inte gav upp förns slutsignalen gick!! 
( vi spelade mot Modo)

När jag kom hem från matchen så åt jag middag och det var mumsigt, fast under tiden jag satt och åt kom jag på just ja  Timrå spelar ikväll och då sprang jag till teven och blev bänkad framför den tills nu!
Om ni vill veta så vann Timrå med 4-2 mot Djurgården! :D

Har ingen aning om vad jag ska göra ikväll men antagligen blir det att jag sitter här och framför teven ;)
Ha det fint.... kramen bananen!


       Puckjävel!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bara för att du frågar så jag mår prima! ;) Haha.

synd att ni inte vann idag men nästa gång vinner ni mot dom!

2009-01-11 @ 01:25:29
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback