Sommaren 2008 =)

Ja vart tog den vägen egentligen?? som tur är knäppte man en hel del bilder så den kommer aldrig glömmas bort!! =D Här kommer massor av bilder sen sommaren-08 !


Caroline i Sandnäset! :)


Lyskväll i Sandnäset 30/8-08


Tufs, den första veckan som jag hade henne <3


Sixten, första dagarna som vi hade honom<3


Shit va små de var!! <3


Otroligt fin du är! <3


Ni måste ju få vara med ni också<3


Jag hahaha!


Love you! <3


Jaro<3


Fyfan för denna bild^^ Big Fat Smile!


Vacker sommarbild =)


Sixten<3


Jag =D



Sandras fyrklöver xD


Trött Pricken<3


Sommarbild!


Cool bild när jag slår handen i vattne^^=)


Denna bild beskriver precis hur grym sommaren 2008 var! =D

Ha det bra och hoppas ni njutit av bilderna// TheStarA



Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysigt =)

2009-02-07 @ 00:23:14
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/
Postat av: lindahl

Men vad var det för fel på den bilden då som du inte gillade på dig? Var ju snygg ju... Det ser nästan ut som den kvällen på sandnäset "ja du vet nog vilken jag menar i slutet på augusti" haha mer behöver jag nog inte säga om den kvällen;)

2009-02-21 @ 14:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback