Fredagen den 13!!!!

Hej flickor och pojkar i alla åldrar, hur mår ni idag? ;)
Ja alla vet ju säkert att det är fredagen den trettonde idag, om ni inte gör det..så är det ju synd om er. Nejdå men allvarligt för mig har det aldrig hänt något dåligt fredagen den trettonde^^ peppar peppar ta i trä (var bara tvungen att skriva det).


Ja ska väl iaf berätta om vad som hände igår efter att jag skrev inlägget.
Av den tid som blev kvar av håltimmen gjorde jag ingenting faktiskt, för orkade inte. Så helt plötsligt var det dags för kemilabben, och den var ju lika "rolig" som vanligt...någon som gillar kemi?? Isåfall släng in en kommentar och förklara varför,för skulle gärna vilja veta^^haha
Efter kemin så åkte jag med pappa och mina kusiners pappa till Gärde och där stannade jag och pappa, medans mina kusiners pappa åkte vidare.
När jag kom dit så var Olivia redan där (som vanligt), så vi gjorde inte så mycket, eller strax efteråt så kom Jennifer också.
Men det vi gjorde var väl det vanliga nu för tiden, kludda på whiteboarden, jonglera med fotbollen och även jonglera allså med små bollar. =) Förövrigt så klarade jag att jonglera med 3 bollar 42 gånger, så det är mitt nya rekord =D
Väldigt bra tycker jag, för har bara kunnat jonglera i ca 1 vecka^^
Aja åter till det viktiga...vi hade alltså match och gissa vad som hände på matchen??? Ingen som vet??
-JAG GJORDE MÅL, KAN NI FATTA??
-NÄ INTE JAG HELLER xD
Var bara tvungen att skriva det så stort för blev så glad när jag gjorde det och är fortfarande det!
Men tyvärr så förlorade vi matchen =( men aja bara att ´komma igen nästa gång! Man fick iaf känna att man spela hockey för en gång skull, för vi spelade ju mot killar och då är det tacklingar =D
Fick typ 3 st i första bytet (Y) Men man blir bara taggad för att tackla själv då, så det är bara skoj! :) hihi
Caroline(min kusin) och Peter(hennes pappa) var också och kollade, första gången tror jag och dem fick ju se mig göra mål också, så det var roligt att dem kunde kolla! :)
Inte mycket mer att säga om matchen, jo kanske vi spelade faktiskt bra i 2 perioder och efter de stog det 3-3 men sen i tredje blev vi trötta, för vi var typ 12 st och vanligtvis är man iaf 15;)
Sen när jag kom hem så var det nästan bara att sova...zzzzzzzzzzzz! xD

Idag alltså fredagen den trettonde har det inte hänt något dåligt! =D
Dagen på skolan började med tyska och då såg vi på film hela lektionen så det var nice!
Efter den hade jag samhälle i ca 1timme och 30 min, och det var inte nice!!!! =/
Aja efter det så slutade jag som vanligt, just nu på alla fredagar och då var klockan 11.45! =D
Men jag åt på skolan och låg sedan och halvsov på en bänk i korridoren innan jag gick till Hedbergska för att träffa Olivia och Jennifer.
På väg dit så var det väldigt skönt väder så jag gick och var lite sportig^^
När jag sedan träffade de så gick vi lite på stan och sedan tog vi bussen till Gärde för hade ju som sagt träning idag...
Inte många på träningen endast 4st och ingen målvakt för hon hade ont i halsen, så då tänkte jag" men varför inte, jag kan väl stå" och så blev det!
Jag är nöjd över min insats fast är ju inte direkt bra, men tar ju några puckar iaf^^ hahaha
Sen så har jag inte gjort mycket när jag kom hem, har typ bara ätit och sedan blev jag sittandes här! ^^ hahah

Imorn har jag 2 matcher med Medelpad och efter det ska jag åka till Olivia, så kommer inte skriva i bloggen imorgon! ;)
Men hoppas ni klarar er ändå:)
Så ha det bra allihopa och ta det lugnt resten av kvällen // TheStarA #12


FIN VINTERBILD, SEN SANDRA VAR HÄR! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Haha, absolut! Då får man gå inomhus med hjälm på huvudet, för att vara halvt säker;) Haha! =)

2009-02-13 @ 21:55:45
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback