8 Februari

Ja som ni ser så hänger man ju inte riktigt med i tiden;)
Det ska stå 6 februari och 7 februari!!!! xD

Orkar inte skriva så mycket om helgen fast den varit rolig! =P
Spelade 1 match igår och den vann vi med 4-1 och innan matchen var jag och pappa ute och åkte skoter på morgonen, tyvärr inga bilder=/
Idag så har jag också spelat match och den förlorade vi med 1-6.....=/ men kan inte säga att vi spela dåligt, spelade faktiskt riktigt bra fast vi hade som vanligt stolpe ut när vi möter Munksund...fast får ju bara önska de lycka till i slutspelet! =/ =)
Efter matchen när jag kom hem har jag varit ute och åkt skoter med Alexander (broder) för det är ju så otroligt mycket snö!!!!! =D =D =D =D
Nu vet jag inte vad jag ska göra, vill ut och åka skoter så hoppas på det, kan ta med mig kameran och knäppa kort på hur mycket snö det är om jag går ut!! :D

Ha det bra// TheStarA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback