4 Februari

Hejsan alla glada, ja imorse när man vakna så var det onsdag igen, helt otroligt vad tiden går snabbt!!!! =D
Snart är det lov igen, ca 3 veckor kvar nu xD
Ja som sagt idag på dagen är det 1 månad sedan jag slutade äta godis,chips,ostkrokar,popcorn + allt annat sånt där krafs:P Riktigt stolt faktiskt! =D
Nej nu ska jag berätta vad som hänt idag, har ju inte skrivit på någon dag, men det är för att jag inte orkat eller inte haft något att skriva om! ;)

Ja klev upp typ 07.01 för skulle ju åka och träna så var klar till typ 07.10 så då åkte jag och mamma till Gärde och hon släppte av mig där medans hon åkte till jobbet. När jag kom in i omklädningsrummet var ju redan Olivia där som vanligt, och jag var alltid tröttast men det är ju som vanligt de också:P hahha
Aja vi satt och snacka lite om allt möjligt, innan det var dags för att gå ut på isen, typ när vi gick ut genom dörren så mötte vi Jennifer, så allt var verkligen som vanligt:P  Kan inte klaga på träningen iaf, började faktiskt bli pigg ganska snabbt och vi spelade 3 mot 3 en lång tid och det är roligt :D
Efter träningen är det ju samma stress som vanligt så vi skyndade oss, men hann ändå inte med bussen...arg eller vad eftersom vi var nyduschade och typ -15 ute och vi var tvungen att gå typ 1.5 km eller nått, vet inte riktigt hur långt det är men skit samma.... när vi var framme vid busshållsplatsen behövde vi inte vänta så länge innan bussen kom.
Allt gick bra, vi åkte buss sen så bytte jag till en annan och åkte till min skola medans Jennifer och Olivia åkte till deras.
Väl på skolan så var jag ju typ 30 min sen till kemiektionen tack vare att bussen åkte ifrån oss... men överlevde ändå och gjorde de frågor vi skulle göra så alla var nöjda:P
Efter kemin var det lunch och på menyn var det Spaghetti och Köttfärsås=D Godast maten efter jullovet tror jag för annars har det bara varit någon äckelfisk eller sånt krafs!!! Sen var det dags för Engelska och då skulle vi diskutera filmen muntligt som vi såg för en vecka sedan, alltså American History X och det gick väl bra men tycker det är grymt tråkigt.
Efter det svarade vi på några frågor och sedan var det slut på den lektionen och det var dags för matte, den lektionen gick väldigt fort men hann inte göra så mycket för fattade inte mycket av några  ekvationer.. men men...
Sen var det dags för bussresan till Hedbergska för att ha Tyska, satt i språkstudion den här lektionen också, men var mycket bättre den här gången för fattade mer och det var kortare lektion nu =)
När jag slutat gick jag ner på stan och där satt jag mig bara att vänta tills mamma skulle ringa och vi skulle åka hemmåt, väntade i en halvtimme ungefär sen åkte vi och då var klockan typ 17.00 ;)

Väl hemma handlade vi lite frukt och grädde och gjorde sedan en fruktsallad, MUMS!!! =D

Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket, bara räknat ganska mycket matte och nu satt jag mig här. Men ska packa lite för har match imorn och sen ska jag gå och lägga mig;)
Godnatt allihopa!
PuSs // TheStarA


 Tufs ligger och latar sig på min hockeytrunk =D Sötunge!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tufs! :D

2009-02-04 @ 21:43:50
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback