30,31 Januari och 1 Februari

Hej alla glada och sura! ;)
Bered er på ett låångt inlägg! =)
Bilder kommer sedan, för har inga på denna dator ;) Kan bara säga den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge!


30 Januari
Som sagt skrev när jag hade tyska sist...efter tyskan hade jag biologi i 50 minuter och vi satt mest och lyssnade på den lektionen, inte så mycket att säga om den iaf.  Efter biologin slutade jag så jag gick direkt till Hedbergska för att träffa Jennifer, för att hon, Malin, Olivia skulle hem till mig och. Aja väl där på Hedbergska var jag tvungen att följa med in i matsalen när Jennifer skulle äta, kändes läskigt xD haha
Väl inne och sittandes på en stol, så kändes det mycket bättre haha, Jennifer satt och åt en stund men sedan var det dags att knalla hem till henne, -hon bara inge långt alls vi går! Ja bara: -OKEJ, så vi gick och det var inte så långt men rakt upp så jag dog nästan innan vi var framme:P
Väl framme var vi där ett tag för Jennifer skulle leta massa grejor, sen gick vi ner till stan igen.. väl nere på stan så gick vi runt i 100 år kändes det som iaf och ringde Malin typ 5 gånger minst, haha.
Efter typ 3 timmar på stan gick jag och Jennifer och åt på donken, vi åt chicky bits(stavas) det var väldigt gott iaf! :D
Träffade även Caroline, Amanda och Lovisa där så pratade lite med dem också:)
När vi ätit klart gick jag och Jennifer på stan en stund till innan vi gick till Barista och vi fikade och knäppte roliga bilder också när Olivia kom efter att vi suttit och väntat typ 50 min, Olivia hade klippt sig och färgat lite i håret, rikitgt NICE! ;)
Vi satt där ett väldigt långt tag innan Jennifers pappa kom och hämtade oss efter mycket om och men..då var målet Gärde för Jennifer för hon skulle hämta trunken och klubborna.
Sedan så var vi på väg hem till mig och på vägen hem så hämtade vi Malin :) , vart inte så mycket prat i bilen för var hög musik xD så de tyckte det tog väldigt lång tid innan vi var hemma, men när vi var framme så var det bara att packa ur bilen och sen fick de titta sig runt i huset (Y)
Efter lite degande i soffan tog vi oss i kragen och gick ut och körde skoter i 1 timme ungefär, riktigt roligt även fast det var mörkt, när vi kom tillbaka så gjorde vi i ordning mat som vi åt och sedan spelade vi Tecken (kortspel) rikitgt roligt fast jag och Jennifer var väl inga proffs där kanske xD hahaha men det var ju såklart Olivia och Malin :O aja de vann med stort iaf:P Vet inte när vi kollade hur vig alla var, men ni får se bilder sedan,hahahah! Kan säga att ni kommer få er ett skratt nä r bilderna kommer (Y)
När vi spelat klart så kom Olivias föreldrar och Olivia och Jennifer åkte hem, medans Issa klev ur bilen och stannade :P
Riktigt roligt att alla kunde komma ändå =D När Issa kommit så åkte jag, Malin, Issa och Kicki lite skoter, skojsigt till max, hemma igen så tittde jag,Issa och Malin på tv innan alla somnade soffan:P hahha
Men sedan vaknade Malin till och väckte oss så vi kunde gå upp och sova! :D
Det var den dagen de, den var väldigt rolig! =D

31 Januari
Vi blev väckta av pappa 10, men jag tog mig upp ur sängen typ 10.20 för att plocka fram för frukosten medans de andra två tröttisarna låg kvar, men de tog sig upp klockan 10.35 med mycket möda. ´Hahah
Vi åt lite frukost och satt och prata och tíden bara rann iväg, så vi skyndade oss sedan ut med skotrarna men vi gjorde ganska mycket innan vi slutligen var på väg tex: att tanka:P
Malin ville ju köra först för att kolla om hon hitta och det gick väl sådär men bra försök ändå :)
Aja väl på väg så åkte vi till Lillsjön  och pimplade där i typ 25 min kanske, och Issa den smygarn fick en fisk efter typ 15 sekunder och var helt cool och sa inte ens att hon hade napp! ;) hahah den var inte jätte stor fisken men inte liten heller:P Bild kommer sedan;)
Aja sen efter ett tag vart vi less så då körde vi runt och lekte lite på sjön med skotrarna innan det bar iväg hemåt för hade ju match senare på dagen, väl hemma var det bara att slänga i sig maten ungefär innan vi åkte till Gärde.
Tack för de här dagarna eller dagen ! :D Det var asroligt och bara om ni kan och vill så kan vi göra det fler gånger! =D

Matchen samma dag.

Orkar inte skriva så mycket om denna, men vi spelade inte bra direkt speciellt inte i första perioden, vet inte vad vi gjorde då men vi vann till slut matchen iaf med 3-2.
Inte nöjd över min insats fast gjorde en riktigt grym grej enligt mig själv och många andra tror jag men svårt att förklara för er som inte såg, så försöker inte ens:P hahah
Efter matchen så åkte jag och pappa och åt på en Pizzeria och jag åt Kebabrulle! mm så gott;)
Väl hemma deckade jag typ direkt i soffan och vaknade någon gång under natten och gick upp och la mig:P
Extra + till Ankan som blev matchens lirare! :D

1 Februari

Vaknade av att pappa väckte mig 9.20 och var väldigt pigg eftersom jag sovit i 11 timmar då:P
Jag klev upp och packade lite innan jag satt mig och åt 2 mackor, fatta jag åt frukost så tätt inpå när jag vaknade :O !!! Bra för mig! xD
Sen satt jag mig i bilen och vi åkte mot Gärde...väl framme så var jag förövrigt nästan först, vi snackade spelade lite boll och sedan dags för springning, gick bra! :D
Orkar inte skriva så mycket mer, men vi spelade mycket bättre idag än vad ví gjorde igår óch vi vann också med 3-0 !=D
Mycket mer nöjd över mig själv i dagens match också, men fick typ 3 riktiga tacklingar av en jävla idiot som jag ville döda då.. men men höll mig i skinnet;)
Jag har ont just nu på bröstbenet typ...=( bara att härda!
Extra stort + till Maria som hållit 0: an i 120 min nu!!!! :D

Väl hemma så har jag inte gjort mycket, typ suttit här,kollat på tv,ätit och räknat matte;)
Nej nu orkar jag inte skriva mer, kommer troligtvis skriva imorn också+ bilder från dessa dagar som gått;)
Så håll utkik!
Men ha det så bra allihopa! :D

// TheStarA # 12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback