27 FEBRUARI

Tjenixen allihopa! =D
Idag har jag inte mycket ska ni veta och orkar inte skriva så mycket heller! ^^:P hahah
Men kan berätta att imron ska jag spela match i Umeå igen och bussen avgår från Gärde klockan 10.30! =D
Ikväll har jag kollat på Let´s Dance och äntligen åkte Carl-Jan ut!!!!!!!!!!!!!!!!! =D
Men nu ska jag kolla lite på tv tror jag och kanske sitta här en stund. Men ha det bra och hoppas ni har kul, för jag har tråkigt som fan!!!!!!
 OCH SNÄLLA BÖRJA KOMMENTERA ANNARS KOMMER JAG BÖRJA MED ATT SKRIVA JÄTTE LITE VARJE DAG, ELLER INGET ALLS!!!!!!!

// TheStarA


Kommentarer
Postat av: dancequeen and Iceman

Näääääääääääääää! Sluta inte skriva. Din blogg är det enda vi lever för och som motiverar oss att fortsätta kliva upp på mornarna. Sviker du dina läsare sviker du mänskligheten.

2009-02-27 @ 23:18:20
Postat av: The world creator

Vilken spännande dag! Du prioriterar verkligen moder Natur, välj bussen! Ett miljövänligare transportmedel dessutom ingår mer frihet och socialitet.

2009-02-27 @ 23:22:19
Postat av: oldauntie

2009-02-28 @ 13:42:52
Postat av: Sandra

Carl Jan var ju coolast! ;)

2009-03-01 @ 17:51:02
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback