24 Februari

Tjena;) (skriver detta i efterskott)

Idag hade jag friluftsdag med skolan och då valde jag friåkning eftersom jag skulle spela match på kvällen! ;)
Det var jätte roligt iaf och jag fick ju åka av mig lite innan matchen, så det var ju bra! =)

Klockan 15.30 bar det av till Ö-vik med buss och jag var väldigt trött hela bussresan så sov i 20 min minst..riktigt skönt! :) Väl framme i Ö-vik så packade vi ur bussen och sedan gjorde oss hemmastadda i vårat omklädningsrum =P
Tiden rann bara iväg så helt plötsligt var det dags för att springa..det hände inte så mycket då förutom att jag såg att hon jag slogs med i helgen var med idag också^^ hahah 

Efter springningen var det bara att byta om för match, har inte så mycket att säga om matchen men vi förlora med 5-1 och det var verkligen inte rättvist!! :( Men vi började även med ett nyss spelsystem idag och det är att backarna ska våga hålla i pucken längre i egen zon och det gick väldigt bra för mig! =D Av 13 gånger så fick jag 10+ och 3-, så jag var nöjd, allså för er som inte fattar om man fick + så hade man lyckats och om man fick - hade man misslyckat! ;)


Efter matchen var det bara att packa in i bussen och förbereda sig för bussresan hem!

Jag var hemma i mitt hus vid 02.30.... suck tänkte man då, men jag hade roligt på bussen för jag, Malin, Jennifer och Issa satt och skicka musik till varandra i princip hela bussresan^^

Har inte mycket mer att skriva om denna dag;)

// TheStarA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback