21 Februari

Hejsan allihopa =)
Hahah eftersom det är vissa som inte ser vad bilden föreställer som jag la in igår, så lägger jag ute en före och efter! ;) haha

Idag klev jag upp klockan 10.00 och efter det har jag kollat på uppföljaren av Peter Pan^^ hahah ganska bra faktiskt, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men kanske ut och åka lite skoter eller så går jag till uterinken och åker lite skridskor.
Men något av de blir det säkert. Senare idag ska jag kolla på timråmatchen på tv, hoppas Timrå vinner!! Sen ikväll så ska jag nog kolla på melodifestivalen, men även en film som går på 4:an klockan 21.35, kommer inte ihåg vad den heter men tror den är bra! :)
Kanske skriver mer ikväll får se, just ja imorn ska jag ju spela 3 matcher i Umeå och lär nog komma hem sent så blir nog inget skrivet då=D
Ha det bra!

//TheStarA


FÖRE PHOTOSHOP! ;)


EFTER PHOTOSHOP! ;)


Ser du nu Olivia^^


Kommentarer
Postat av: lindahl

Japp du är jätte duktig på att kommentera mina bilder på bdb=)

Nä jag vet har varit riktigt dålig på att skriva här men måste ta och bättra mig nu;D Hehe

2009-02-21 @ 14:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback