12 Februari

Hejsan alla glada;)
Idag har jag haft matte och där gick det sämst kan jag lova och efter det har vi haft svenska i ca en och en halvtimme och där håller vi på med novellskrivning och sånt, roligt faktiskt =D
Nu har jag håltimme innan kemilabben så jag och Evelina ska skriva en labbrapport från förra veckans labb...suck för labbrapporter.
Yes nu är vi klar så borde egentligen göra matte nu, men vet inte om jag orkar^^ hahah

Sedan idag efter kemilabben så slutar vi och då ska jag åka med pappa till Gärde för har match ikväll och det ska bli roligt, men har känt mig lite krasslig denna vecka så har inte blivit några träningar men hoppas det går bra ändå =)
Efter matchen är det bara att åka hem i princip, kommer inte bli någe mer skrivet idag tror jag;)
Så vi hörs imorn// TheStarA


vackert^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback