11 Januari

Nämen HEJ folket, det var ett tag sedan! ^^ haha
Har inte orkat skriva om jag ska vara ärlig, men nu tog jag mig i kragen och började skriva (Y)

I måndags så var det skola som vanligt, började 10.15 och kemi stog på schemat var ganska OK faktiskt, sen klockan 13.00 började engelskan och då hade man 2 timmar grammatik framför sig, yes eller vad säger ni??
Haha men tro det eller ej så var det ganska okej, och det gick faktiskt mycket snabbare än vad jag trodde det skulle gå..=)
Sen på kvällen så var jag ute och körde lite skoter, och duktig som jag är så körde jag fast... inte kul men efter lite gräva och lyft så gav jag upp och ringde min bror så han kom och drog upp skotern med bilen (Y) skönt och inget hände heller så allt var toppen!! =D
Sen när jag kom hem så åt jag lite fruktsallad och vispad grädde, mums mums säger jag bara, sen så hände det inte mycket;)
Gick och la mig typ^^

Och igår så var det ju tisdag och jag skulle varit på skolan och haft världens roligaste idrott (skridskor) men så blev inte fallet, för när jag vakna så kände jag mig inte kry alls, så stannade hemma hela dagen, trist men ett måste ibland...så jag gjorde inte mycket igår utan bara slappade vid teven och gjorde lite matte, men inte mycket =P hahahaa

Idag var det onsdag igen = sämsta dagen på hela veckan.
Allt började med att jag åkte hemífrån ca 07.07 och då var jag på väg mot Gärde, skulle egentligen tränat men hade fortfarande kännig i halsen så jag åkte bara dit och kollade.
När jag kom så var Olivia där som vanligt och Jennifer kom som vanligt typ precis när träningen börja typ, och hon hade försovit sig så hon såg ganska nyvaken ut ska jag säga xD hahah ni är två stjärnor ni två^^ * *
Sen kollade jag på träningen och den såg väldigt jobbig ut... när de var klar så missade vi bussen som vanligt..så fick gå en bit igen..suck!
Väl på skolan så hade jag kemi, hände inte mycket där^^ sen stog engelska på schemat efter det matte och sist tyska, hände inte nått speciellt under dagen,  så har inge mer att skriva nu ;)
Men ha det bäst, och imorn har jag match men får se om jag är med eller inte! ;)

TheStarA är mitt namn =)
Se bild nedan xD


 Det är jag, ja lovar! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback