28 Augusti

Hejsan svejsan =)

Ett tag sedan jag skrev nu, men tänkte skriva några rader nu iaf. Ni kanske vill veta vad jag har gjort de senaste veckorna.
Veckan som varit har jag varit i Kalix med Malin, vi var där som ledare till yngre killar som var typ mellan 9-15 år eller nått sånt, det var väldigt roligt även fast det var tidiga mornar och ganska sena kvällar...men var lätt värt det för fick mycket istid och var ändå på nått sett roligt att vara ledare, för man kände att man behövdes och det är inte varje dag =D
Ja vet inte vad jag ska skriva mer om det, kan skriva hur mycket som helst men orkar inte...=P  Men kan ju säga att det var grymt roligt och det är något jag kommer minnas  väldigt länge =)

Ja som alla andra som är i skolåldern har även jag börjat skolan denna vecka, eller ja vissa började förra men strunt samma. Jag började i tisdags då var vi bara där 1 timme och fick lite information och sånt, sedan på onsdagen hade vi stadsvandring med 1:orna och hade typ frågesport om olika byggnader eller saker inne i stan, gruppen som jag var med i blev 2:a av typ 14 grupper, grymt gjort tycker jag xD Vi fick 2 pennor och ett skriv häfte var som pris, tycker jag var nice pris. Något man behöver iaf! =D
Igår så var vi i klassen på exkursion (eller hur det stavas), var väl ganska okej inte jätte tråkigt men inte roligt heller...typ letade massa kryp i vattnet och sedan kolla vi siktdujp och sånt från en båt...sedan var även den dagen över!
Och idag har vi haft våra första lektioner i år 2 på gymnasiet, hade engelska,matte,fysik och biologi. Gjorde väl inte så  mycket förutom på matten då jobbade vi på som vanligt! =) Var väl en okej dag, så ska inte klaga.
Ikväll har jag varit i ishallen som vanligt så här års...hahah men har haft träning och gick väl bra förutom att jag har ont i min armbåge, men den blir väl bra den också!! =D

Nej nu har jag skrivit mycket så nu ska jag inte skriva mer, har inge mer att skriva om heller:P
JO just ja imorn ska vi typ tälta ellr nått med hockeylaget och det ska bli skoj!!! =D

Ha det bäst, även du som är The Loooosseer xD

TheStarA # 12


Denna tröja stämmer verkligen! ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Jaa visst är den! :D

2009-09-01 @ 16:36:18
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback