11 Augusti

Tjohejsan alla som läser min blogg, eller ja har inte varit mycket att läsa nu på ett tag, sorry för det. Men jag har liksom inte orkat skrivit något vettigt och då tycker jag det är onödigt att skriva något! =P

Ja det går väl inte att undkomma att börja tänka på skolan nu när det närmar sig mitten på augusti....hahah själv tror jag att jag varit borta för länge från skolan för hade svårt att stava "augusti" hahhahah och då är det illa! ;)
Men på nått konstgt sätt kännst det liksom ganska skönt att börja med skolan igen för då när det börjar vet man ju att det tar inte så långt tid innan även denna termin är slut, även fast det känns som så, men jag har bestämt mig att jag ska tänka positivt att det bara är 2 år kvar på gymnasiet!!! =D Har ju gått 1 även fast det inte känns som så=P
Men nej nu måste jag sluta skriva om skolan!!

Ja vad har jag gjort idag då...inte mycket ska jag säga =P Och imorn är det någon slags internmatch med några yngre tjejor (hockey alltså) men även vi i vårat lag, så det ska bli roligt hoppas jag!! Hoppas bara man orkar, hahaha har ju bara tränat 4 pass på is, men de har gått förvånansvärt bra så bara att hoppas på det bästa! =D

Nej nu ska jag inte skriva mer utan kolla om jag hittar någon bild så det här inlägget blir lite roligare^^

// TheStarA


Hahha denna bild gillar Sandra, för hon tycker det ser ut som jag biter på skon! ;)haha



Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHAH!!! YYes den bilden tycker jag om :D <3 Fasen så kul vi har när vi träffas gumms!

Kram

2009-08-11 @ 18:45:33
URL: http://sfblond.blogg.se/
Postat av: The looseer

Vad gör du på bilden då?

Om du inte biter i skon?



Mvh

Du vet vem ;-)

2009-08-26 @ 00:46:49
Postat av: Amanda

Ja jag gör ingenting, lutade mig bara mot den och försökte se sur ut på kortet ;)

Hur är det med dig då nu för tiden?:)

2009-08-26 @ 10:16:49
URL: http://thestara.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja jag gör inte så mycket, lutar mig bara mot skon och ska försöka se sur ut på kortet ;)

Hur är det med dig då?:)

2009-08-26 @ 10:18:09
URL: http://thestara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback