9 April

Tjoo!
Idag har man tagit en ordentlig sovmorgon, det är ju ett måste på första dagen på ett lov xD  Har inte gjort så mycket annat som är att berätta...men igår så fyllde ju min kära kusin 16 år! =D Stort GRATTIS till henne! =) 
Ska till henne ikväll för att fira henne och sånt, så det blir roligt, har inte träffats på evigheter känns det som.. =P
Vad ska ni göra idag?

Jo just ja igår så var det 13 VECKOR sedan jag sluta äta godis och sånt, asnöjd! =D
Kan bara säga att det gett resultat och det är asroligt! =D
Men nu ska jag dra, ha det bäst! =D

//TheStarA


Tummen upp för detta inlägg! =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag har för mig att han är en 96a för att det är tre dagar mellan oss och jag har för mig att det var tre dagar så tror att han fyller 13. Men ingen aning.. Därför jag inte skrev det!



Aaaa :D På söndag! vill även i år höra din sångstämma ;)

2009-04-09 @ 19:07:00
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback