7 April

Hej, är på jätte bra humör nu och har varit det nästan hela dagen, eller det har jag varit hela dagen men har varit trött senare på dagen. =P
Idag har jag haft, biologilabb,vanlig biologi lektion och här håller vi på ett projekt just nu (inte så jätte kul,men funkar),idrott på den hade vi kondition+ styrka (det var faktiskt roligt) och sen till sist hade jag bild (på den vart det inte mycket gjort, men var bara för att jag var så trött) ;) hahah
Sen hände det inte så mycket roligt på skolan. =P

På bussen hem så satt jag med Jennie och hon håller på att läsa Twilight (eller hur det stavas) på engelska även fast hon läst den på svenska, hahah du är rolig du. När vi kom hem och jag skulle kliva av fick hon följa med in för hennes hämtning var lite sen, men det var ju bara roligt! =D Vi kollade lite på bygglov och snacka lite kort innan hämtningen kom^^ haha
Efter det så har jag i stort bara suttit med läxor i nästan 2 timmar (Y) Har gjort lite kemi uppgifter och typ 1.5 sida i matten (H) Riktigt stolt, men vi jobbar ju så fort i matten så är bäst man försöker hänga med så bra som möjligt iaf ;) haha

Nu ikväll vet jag inte vad jag ska göra...men sitta här ett tag kanske,sen händer inte mycket mer för är ganska trött så blir nog en tidig kväll (i mina mått) xD haha

Vad ska ni hitta på ikväll??? =D

Ha det bäst iaf! Kramen banan // Eran StjärnA *


Har som sagt brist på bilder, men
tycker inläggen blir så tråkiga utan.
Så tar en från google =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det låter spännande ;)

2009-04-07 @ 20:36:45
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback