28 April

Tjohejsan, denna vecka har jag inte kunnat tränat nått än och det har gått 2 dagar! Det är inte bra!! Men jag har nått fel på muskelfästerna till lårmusklerna så kan inte springa eller gå så bra... =/ Skit är det iaf!!
Idag hade man ju även ont i huvet när man vakna så blev ingen skola...så missa ett prov som vi hade, hoppas jag får göra det så snart som möjligt så man får det gjort.! Aja har inte hänt så mycket idag så har inget att skriva om =P haha
Men nu ska jag och mamma kolla om det finns någon klipptid till mig!! Gu jag behöver verkligen klippa mig och färga håret nu!!! =D

Ha det bra // TheStarA
P.S lägg gärna en kommentar om vilken hårfärg jag ska ha! D.S
Tack på förhand ;)



Ljust eller...


...mörkt? =P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag diggar ditt mörka hår! :D Men du passar bra i båda :D

2009-04-28 @ 20:44:15
URL: http://sfblond.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-04-28 @ 22:34:12
Postat av: Anonym

Guldlock så klart! Och de gamla lockarna tillbaka!



Det blir en jättesöt Amanda! En som vet!

2009-04-28 @ 22:38:08
Postat av: Anonym

2009-04-28 @ 22:45:29
Postat av: Sandra

Haha vem är "En som vet" Amanda? ;) Något du inte har berättat för mig! ;) haha



Ja man tackar, jag tycker själv jag var himla duktig när jag såg det! Försök på den du ;) hahah

Kramen och hoppen ;)

2009-04-29 @ 16:04:05
URL: http://sfblond.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med GULDLOCK......så himla snygg du är

2009-04-30 @ 21:55:04
Postat av: Amanda

Tack för råden och ni kommer få se resultat innan söndagen är slut så håll utkik ni som är intresserade på resultatet! ;) haha

Ha det bra!

2009-04-30 @ 22:36:08
URL: http://thestara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback